De azi cred in horoscop

Pana acum, nu pot sa spun ca am crezut ce-mi spune horoscopul, doar aspectele generale de genul ”berbecii sunt încăpățânați, orgolioși” și tot așa. Săptămâna trecută am luat de la sor-mea o revistă și zicea la horoscopul meu ca pe data de 8 nu știu ce planete se aliniază, devin super sexy și dau toți bărbații pe spate. Ei bine, azi nu a fost nevoie să îi dau pe toți pe spate, ci doar unul și vă spun că nu am mai avut așa o zi de foarte mult timp. Să nu vă ducă minte pe cine știe ce tărâmuri fanteziste, o să va explic altădată, când sunt 100 % sigura. Poate că trebuie din când în când să dăm și astrelor o șansă să se joace cu destinele noastre, voi ce credeți?

12 thoughts on “De azi cred in horoscop

  1. pot spune ca in general horoscopul ma nimereste…adica cel de pe tarot.com
    sunt rare zilele cand nu coincide deloc cu ceea ce mi se intampla sau ceea ce fac!

  2. eu cred in horoscop ca un aspect general.
    daca cel putin 500 000 de oameni (ipotetic vorbind) sunt pesti, iar horosopul spune ca vor incheia o afacere astazi, nu inseamna ca 500 000 de afaceri au fost incheiate, ci ca probabil au avut un pic mai mult noroc astazi datorita asezarii planetelor. 😀

  3. si eu cred in horoscopa asa… ca un aspect general… ca se potriveste la unii oameni, nu ma indoiesc. chestia e ca… sunt prea multi oameni care apartin aceleiasi zodie, cu vieti mult prea diferite unele de altele, pentru ca previziunile sa se adevereasca pentru toti. Poate a fost randul tau sa te nimereasca 😛

  4. La fel ca Lexie, cred in horoscop ca aspect general. Nu il citesc zilnic, iar atunci cand o fac, citesc de distractie. Nu il prea iau in seama. Desi trebuie sa recunosc ca de cateva ori m-a nimerit si pe mine horoscopul ;))

  5. Hmmm interesantă treabă 🙂 Eu mai citesc din când în când horoscopul seara (asta ca să nu mă las influenţată, cică, peste zi) şi de foarte multe ori rămân uimită de câte chestii adevărate zice. Alteori… bleah… depinde.

  6. Da, ai dreptate. Nici eu nu credeam in horoscop, pana cand o cunostinta mi-a adus o revista din Spania si la rubrica horoscop avea mare dreptate. Exact lucrurile respective s-au adeverit 😀

Leave a comment