Secretul frumusetii?

Crema de zi, crema de noapte, masca hidratanta, masca pt pori…fetele stiu despre ce vorbesc. Traim intr-un mediu in care suntem stresate, muncim mult si nu avem suficient timp de odihna, motiv pentru care trebuie sa apelam la tot felul de mici `artificii` care sa ne ajute sa ne mentinem tinere si frumoase. Din nefericire, aceste mici artificii nu sunt ieftine deloc, mai ales daca vrei un produs bun.

De cand am inceput jobul asta, am inceput sa fiu mult mai atenta la ceea ce consum in materie de cosmetice si skin care si sincer va spun, nu as plati niciodata 70 de euro pe o crema de zi sau un exfoliant, atata timp cat am alternative naturale ieftine si direct la mine in bucatarie. Produsele cu care lucrez sunt bune, dar sunt foarte scumpe si din fericire pentru mine, femeile sunt foarte naive aici si cred cam tot ce le spun 😀 si cumpara. Probabil daca as avea si eu un sot bogat si un salariu de 3 sau 4 cifre, as cumpara si eu.

De ceva timp am inceput sa folosesc ulei de cocos pentru tenul meu. 6 zile din 7 port make up si simt nevoia sa-mi ingrijesc mai bine tenul decat am facut-o pana acum. Si-am zis ca e mai bine sa aleg produse naturale, fara chimicale. Pielea mea se simte foarte bine, nu am avut nici o reactie de la el,pete sau cosuri. O sa merg in continuare cu uleiul de cocos, chiar daca simt nevoia de mai multa hidratare, probabil trebuie sa beau mai multa apa.

20131103_222817[1] 20131103_222836[1]

Aveti aici un link catre un site de unde puteti cumpara ulei de cocos. Pe langa hidratare, este necesar ca o data pe saptamana sa exfoliem pielea. Aici este si mai simplu pentru ca tot ce ai nevoie gasesti in bucatarie. Obisnuiam sa folosesc pentru corp malai si ulei de masline si am trecut la zahar, miere si putin lapte. Ambele sunt fantastice si lasa pielea foarte fina. Zaharul se topeste pur si simplu, plus ca te face dulce. Yumm yumm :D.

Asa ca fetelor, nu dati foarte multi bani pe cosmetice pe care puteti sa le creati chiar voi, cu putina imaginatie. Un singur search pe Google si gasesti raspuns la orice intrebare. Vreau sa mai incerc cateva uleiuri naturale, uleiul de migdale care este la fel de bun ca cel de cocos, are proprieteti hidratante si anti imbatranire, cel de muguri de grau care tonifiaza si hidrateaza si cel de avocado care, se spune, face minuni cu ridurile de sub ochi si cearcalene pe care nici un corector nu le ascunde.  Aici gasiti informatii despre ele.

O sa incerc sa fac review-uri produselor pe care le folosesc si astept pareri legate de produsele cosmetice pe care le folositi.

 

3 thoughts on “Secretul frumusetii?

Leave a comment