Casnicia e o meserie grea?

Saptamana trecuta am participat la un curs de prim-ajutor, organizat de firma pentru care lucrez. A fost foarte interesant, desi sper sa nu fiu niciodata pusa in situatia sa acord primul ajutor, cred ca mi-ar fi foarte greu sa-mi pastrez sangele rece, oricum numai Doamne -Doamne decide daca persoana respectiva traieste sau nu. In sala am fost 16 persoane-eu, colega si restul baieti care evident, pana nu au facut tot felul de glume misogine nu s-au putut abtine. Pana nu comentati nu va simtiti bine, nu?

Inca o chestie pe care am observat-o la majoritatea barbatilor insurati (erau cativa si la curs), trateaza casnicia ca pe un lucru extrem de dificil, un fel de al 2-lea job de unde nu tragi prea multe foloase- femeile sunt rele, nevasta nu ma lasa sa merg la.., nevasta cere bani, nevasta face, nevasta drege. Baieti, cand v-ati luat muieri, ce-ati crezut, ca va pun la fereastra ca pe floricele? N-o fi usor sa convietuiesti in doi, dar macar respecta si tu femeia de langa tine. Eu una prefer sa raman singura decat sa am un sot care considera casnicia noastra o povara. Parerea mea…

 

6 thoughts on “Casnicia e o meserie grea?

    • @ Cris, problema nu e daca e hope sau nu, ci simplu fapt ca oamenii trateaza casnicia ca pe cel mai dificil lucru din lume. Se presupune ca te casatoresti din dragoste, nu pentru ca societatea iti impune sa fi casatorit (daca esti singura la 40 deja ai o problema) si se tot plang ca vaii….nu iti place, esti orcand liber sa pleci.

  1. Nu-i înţeleg pe bărbaţii care se căsătoresc fiindcă… sunt în relaţia aia de prea mulţi ani… sau i-au cerut partenerele… sau se plictisesc… sau consideră pasul ăsta unul obligatoriu la un moment dat în viaţa lor. Din păcate cunosc un cuplu căsătorit (fiindcă au insistat părinţii ei) şi nici unul nu-i fericit. Iar asta se vede, din păcate…

  2. sunt inconstienti…
    nu-i pune pe ei femeia la fereastra ca pe niste floricele, dar nici ei nu le pun pe ele asa…iar femeia nu cred ca cere decat ce e necesar intr-o casnicie – respect si responsabilitate din partea sotului
    daca i se pare prea mult…inseamna ca e imatur!

Leave a Reply

