Aragaz cu 4 ochiuri

Da, in curand imi veti putea spune “aragaz cu patru ochiuri”, pentru ca trebuie sa-mi pun ochelari. Cand m-am inscris la facultate a trebuit sa-mi fac un set de analize printre care si un examen oftalmologic. Rezultatul-ochiul drept e defect. Iar pentru reparatii mi se cer ochelari.

Nu voi fii nevoita sa-i port decat atunci cand citesc sau stau la calculator (70% din timpul meu) :)). Zilele trecute am trecut pe la un magazin (magazin? nu stiu exact cum sa-l numesc) sa ma interesez de pret. Nu am nevoie de control pentru ca deja am reteta primita de la d-na doctor acum 2 luni, trebuie doar sa gasesc niste rame care imi plac.

Eiii….aici e aici pentru ca sunt tare pretentioasa:D. Eu vreau unii ca ai domnului Depp de aici dar slabe sanse sa gasesc rame asa sub 200 de lei (totusi, nu sunt fata lu’ Becali). Am cautat astazi pe net si am gasit 2 perechi superbe de la Boss (nici nu vreau sa ma gandesc la pret). Macar daca o sa arat ca o tocilara, sa fiu o tocilara hot :>. Acum ceva timp i-am furat ochelarii unei prietene😀. Aragaz cu patru ochiuri sau biciclista?

24 thoughts on “Aragaz cu 4 ochiuri

  1. eu cred ca ochelarii sunt foarte sexy (desigur nu cei cu lentile groase ca la bunica) si tie chiar iti sta foarte bine
    *vreau si eu ochelari, dar vederea mea e perfecta ))))

  2. Si eu port ochelari de multa vreme. La inceput mi-a fost greu sa ma obisnuiesc. Ce-i drept eu am probelme mai mari cu vederea.
    Intr-o perioada (aveam salariu mai mare pe atunci :)) ) imi luam lentile de contact.😀 Poti apela si la alternativa asta.🙂

  3. Cand nu aveam nevoie de ei, vroiam sa imi pun unii fara dioptrii pentru ca mi se parea ca arat mai interesanta. Asta se intampla undeva prin cretacic.
    Acum ii port pentru ca trebuie si uneori uit sa ii mai dau jos.😉

  4. :)) he he … recomand opti plus pentru ceva rame bunicele. Eu am dat in total pe lentile si ochelari, cu tot felul de tratamente si chestii vreo 900 de lei.

    Parerea mea despre sanatate este ca niciodata nu este prea mult. In cazul asta, si ochii merita ceva bun, mai ales ca tot eu i-am adus in starea asta.

  5. Bun-venit în clubul ochelariştilor😀 Şi eu port ochelari de 7 ani acum, doar că am miopie, deci îi port constant🙂
    Dacă încă nu ai luat rama, permite-mi să-ţi dau un sfat: nu căuta ceva foarte ieftin decât dacă vrei să le schimbi des. Eu am perechea asta de trei ani şi am dat atunci 260 de lei (doar ramele) , dar sunt în stare perfectă şi acum şi ţinând cont că le port până la 18-19 ore uneori şi le dau jos de o groază de ori, şi-au făcut toţi banii. E importantă calitatea, să ştii🙂
    Aa, îţi recomand lentilele antireflex, mai ales pentru că stăm mult la calculator😀

    P.S. Te avantajează ramele din poză, îţi stau foarte bine!

  6. Hotărât, nu arăţi a aragaz … Biciclistă? Ai văzut tu bicicletă cu roţi de forma aia?😀 Eu nu…
    Mie la o fată ochelarii mi se pare că îi dau o notă în plus la categoria farmec…🙂
    Eu nu port, dar am auzit că cei care au nevoie şi nu o fac, ajung la nevoia de a purta nişte monstruzităţi ca fundul de la sifon…

Leave a Reply

