Poezie

Poezie

 

Ma trezesc aproape brusc

Si nu stiu unde am ajuns.

Disperat ma uit in jur

Si-un cosmar prinde contur.

Vad doar fete suparate,

Cred ca sunt la facultate.

Vrand sa ma conving in graba

Intorc privirea spre tabla.

Formulele  nu-s chiar banale

Deci sunt la materiale.

Incerc sa ma trezesc mai bine

Insa ceva ma retine

Desi eu ma straduiesc

Incep sa ma plictisesc.

Concentrarea-i in zadar

Nici nu mai aud macar

Plictiseala-i tot mai mare

Dar apare o lucrare…

n-a fost o surpriza buna

ca o asteptam de-o luna.

Mereu ne-a tot amanat

Insa tot n-am invatat.

Notingher si-a facut treaba

Dar eu am venit degeaba

Timpul meu a fost pierdut

Si aseara n-am baut

Deci mai bine stateam calm

Si deloc nu ma stresam

By Teo

5 thoughts on “Poezie

  1. Miue din toată facultatea mi-au plăcut săptămânile de practică :)) Fiind din București erau singurele ocazii în care stăteam în cămin cu colegii. :))Cred că daia n-am gustat facultatea așa bine😀

  2. Pingback: Momentele mele de fericire intensa... | Vis De Toamna

Leave a Reply

